Verzenden
Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden we al onze bestellingen via Pakketpost (DHL) met een Track & Trace code!
Verzendkosten voor klanten uit Nederland en België zijn gratis.
Voor de bezorging kun je kiezen uit twee opties: bezorgen aan huis of afhalen bij een afhaalpunt in je buurt.
Na betaling van je bestelling ontvang je van Sendcloud een e-mail met daarin je Track & Trace code en kun je via de website je pakket volgen.
Brievenbuspost
Soms krijgen we de vraag waarom we de pakketjes niet als brievenbuspost afleveren en dat is een terechte vraag. Eerder hebben we dit geprobeerd, maar veel pakketjes werden niet correct afgeleverd waardoor we veel klachten kregen.
Retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat het product niet naar wens is en je het product wilt terugsturen. Dat is natuurlijk helemaal geen probleem. Je kunt binnen 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden via de link retour aanmaken onderaan de website of via de knop hieronder. Omdat het verwerken van een retourzending grote invloed heeft op het milieu brengen we €4,95 aan retourkosten in rekening. Deze kosten worden aan het einde van het retourproces automatisch in rekening gebracht. Na betaling ontvang je je retourlabel per e-mail.
Bij Mysole krijg je zonder enige opgaaf van reden je geld altijd binnen 14 dagen terug. Natuurlijk waarderen we het wel als je een reden opgeeft.
- Ga via onderstaande knop naar de retourprocedure
https://mysole.shipping-portal.com/rp/ - Volg de aanwijzingen op het scherm. Zorg dat u het ontvangen ordernummer of track and trace nummer bij de hand heeft.
- Printen Plak het etiket over de huidige adressticker op het pakket. Dubbelvouwen of uitknippen kan ook, als de gehele inhoud maar zichtbaar is.
Downloaden Je kunt ook het etiket downloaden en laten scannen bij het post of DHL punt. - Breng het pakket naar het gekozen DHL punt. Vraag altijd om een bewijs van afgifte.